Miele TMB140 WP Eco

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 7 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Miele TMB140 WP Eco op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

5,6

Hen 26-11-2018

Zeer slechte droger

Dekbedhoes moet wel 3 x terug in de droger, hoezo energie zuinig
Monteur bij geweest maar het probleem blijft.
Nooit nooit geen Miele meer

Minpunten

• Droogt niet

Joyce 09-07-2018

Spijt

Geschreven voor: Miele TMB140 WP Eco

Het liefst ruil ik hem vandaag nog in. Vorige Miele heel fijn. Nu drootijden van 2 uur en meer. Probeer hem niet te gebruiken, moet toch niet de bedoeling zijn. Verwacht met deze prijs en naam beter produkt. Vanaf het begin al spijt. Blij met Miele maar niet met dit apparaat.

Pluspunten

• Geen slang

Minpunten

• Veel te lange droogtijd
  • Niet droog

Joyce 21-03-2018

Veel te lange droogtijd

Geschreven voor: Miele TMB140 WP Eco

Voorheen heel tevreden over onze Miele apparatuur. Helaas is dit de eerste keer dat ik echt spijt heb. De droogtijd is enorm. Ik maak de filters na elke droogbeurt schoon, gebruik niet het eco programma (wat nog langer duurt) maar het wordt niet beter. Een Miele-medewerker gesproken. Aardig en ook in oplossingen gezocht maar ondanks aanpassingen in het programma niet beter geworden. Wel spijt dat wij deze hebben gekozen.

Jacq 22-10-2017

gemengde gevoelens

Geschreven voor: Miele TMB140 WP Eco

Gekozen omdat ik geen afvoer door het raam meer nodig zou hebben, en ook met het oog op het milieu. Leek me een waardige opvolger van de vorige miele. Maar: die simpele vorige droger draaide in de kreukvrij stand twee kanten uit...waardoor de dekbedhoes er redelijk kreukvrij uit kwam. Dat is nu helaas wel anders: het apparaat kent maar 1 draairichting. Dus: de hele bende verdwijnt IN de dekbedhoes (dus niet droog en enorm gekreukt). Of de het dekbed draait zichzelf op tot een soort tulband van 50 cm doorsnede. Je weet niet wat je ziet. Of hoe je het weer uit elkaar krijgt. De mensen van de Miele klantenservice zijn aardig en beleefd, maar de oplossing hebben we nog niet. De tijd voor de koude lucht verlengd in het programma, het dekbed onderaan dichtgebonden met een lint, grote en kleine stukken bij elkaar....het helpt allemaal niet.
De rest van de was doet-ie keurig. Maar ja, die grote lappen....

Pluspunten

• geen afvoer naar buiten
  • milieuvriendelijke keuze
  • droogt kleding en kleine stukken keurig

Minpunten

• Dekbedhoezen en lakens worden in elkaar gedraaid

Jacqueline 09-02-2017

Fijne droger

Geschreven voor: Miele TMB140 WP Eco

Zeer fijne, stille droger. Standaardprogramma's zijn wel vrij lang, maar je kan ook gewoon alleen warme lucht kiezen en zelf de tijd instellen. Grote vulopening. Uiteraard moet je de pluizenfilter schoonmaken (2 delen) maar die spoel je zo af onder de kraan, simpel.

Pluspunten

• Stil
  • Grote vulopening

mevr Visscher 29-07-2016

ik raad je deze droger af.

Geschreven voor: Miele TMB140 WP Eco

droogt erg slecht!!! Alles komt er vochtig uit!!! Eco stand helemaal niet gebruiken. Wordt zelfs door 3 miele medewerkers afgeraden. Dit is het eerste wat miele zegt als je contact met hen opneemt of als er een monteur langs komt. "U gebruikt toch niet de eco stand?" De ruimte waar hij in staat wordt erg warm! Mogelijkheden te over, alleen deze hebben niet als resultaat dat de machine beter droogt. Vormgeving niet handig. Er past geen wasmand onder als je de deur wilt openen of sluiten. Je moet 3 filters reinigen. Dure machine en een bitter slecht resultaat. Niet van miele verwacht! Vorige drogen heeft meer dan 27 jaar op een boerderij gedraaid. Deze machine is zijn geld niet waard!!!!! Een enorm misbaksel van miele!

Breimer 04-03-2016
Geschreven voor: Miele TMB140 WP Eco

Wat een verademing t.o.z. van onze vorige warmtepomp droger.(AEG) meer dan vierhonderd euro onkosten in 6 jaar! drie kapotte motors, extreem vochtig in de ruimte waar hij stond. AEG laat je voortdurend in de steek! Deze miele is stil , hoef geen deur meer open te zetten als hij aanstaat, geen vochtaanslag op deuren en ramen! droogt goed.
nadeel dekbed klonterd bij elkaar en is dan niet goed droog. komt omdat trommel maar in een richting draait. hebben alle zuinige warmtepomp drogers volgens de verkoper. is wist het dus vooraf. had ik hier op kieskeurig gelezen. deze Miele kost veel minder dan de AEG gekost heeft aanschaf en reparaties.1100 euro. deze Miele 800 euro dankzij de actie van Miele 100 euro retour.